Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hahaha


Hundbert

Rekommendera Poster

Anjuna Moon

Jösses, vad kan man säga? Men tyvärr är det inte ett skämt, jag har själv råkat ut för riktiga bombnedslag i okunnighet hos allsköns olika helpdesks. Vad krävs det för att få anställning egentligen? Förmodligen bara läskunnighet, sedan sitter de och läser ur en lathund. Finns ens frågor eller system inte med där, ja då är det ju självklart så att de inte existerar, eller hur? ;)

 

Gosh!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast det är ju inte något unikt för telia även om dom kanske är bland dom värsta, kommer ihåg en gång för några år sen när vi hade köpt in en pcanywhere 9.2 tror jag det var som skrev över "systempathen", heter det verkligen så?, i vilket fall som helst så gick det ju givetvis inte att starta datorn och när jag ringde supporten så fick jag bara till svar att ver 9.2 inte fanns så någon hjälp kunde jag inte få, några veckor senare gick det bra att få en ny 9.2'a när den väl hade kommit ut :)

 

/Marcus

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

 

Hehe...

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

 

- Albert Einstein

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ROFLOL

 

Dock vill jag påstå att alla supportfirmor inte har såpass låg kompetens.

Vissa är klockrena. Hurvida Telia är kassa överlag eller om det bara var tanten du pratade med törs jag inte svara på. jag ringer aldrig telia.

 

 

För att göra er lite mer roade lägger jag till en länk.

texten är skriven av allas vår kung(?) Jonas Gardell

 

http://www.m.kth.se/m95_rel/hemsidan/Det_nya_Televerket.html

 

 

 

[inlägget ändrat 2005-03-28 23:33:33 av fujim]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...