Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

SEO Logik och sökmotoroptimering


Herr Bill

Rekommendera Poster

Hej,

 

har någon här erfarenhet av företaget SEO Logik? De har en garanti som jag tycker är bra, att sidan inom 3 månader når top 10 på 10 sökord i de stora sökmotorerna. Om de inte lyckas får man pengarna tillbaka.

 

Finns det över huvud taget någon anledning att antliga ett sökmotoroptimeringsföretag för 990 kr i månaden, eller kan man fixa det själv genom att plöja igenom någon bok som behandlar ämnet?

 

[inlägget ändrat 2005-03-24 07:56:15 av Herr Bill]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Jag skulle inte anlita SEO Logik. Deras "garanti" innebär att dina 10 ord kan nå en top10 placering på över 40 olika sökmotorer. Det kan räcka således räcka med att ett av dina tio ord placerar sig på 10 olika sökmotorer och garantin är därmed uppnådd.

 

Mest vrida och vända på ord om du frågar mig.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag förstod det när de efter tre månader ansåg att garantin var uppfylld utan att egentligen ha presterat ett dugg...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, precis samma sak som hände en kompis till mig. De vägrade betala tillbaka ett öre utan hävdade bara att de uppnått "garantin".

 

En reflektion jag själv har gjort när jag besökte deras sida är att de har namnet till sin advokat under kontaktuppgifter. Varför behöver ett sökmotoroptimeringsföretag visa att de har en advokat. Fundera på den!

 

[bild bifogad 2005-08-27 18:07:35 av Stridfelt]

743277_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...