Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Gick inte att maila ut


Uraxen

Rekommendera Poster

Dom här tre datorer som är inkopplad till router.

Alla tre datorerna kunde vi inte logga in på Hotmail korgen.

 

Och jag kunde inte heller att maila ut från Outlook Express. När jag klickade på "skicka" så laddar den länge med Norton Antivirus och sen dök det rutan upp att Det gick inte att scanna med Norton. Och e-mailet hade sänt men kom aldrig fram dit.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försöker du skicka/ta emot Hotmail från Outlook Express?

Den möjligheten har väl Hotmail stängt av om man inte betalar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den möjligheten har väl Hotmail stängt av om man inte betalar.

Har aldrig betalat ett öre till hotmail och har haft mitt konto sedan 1996 och det går utmärkt att använda i Outlook Express. (Skulle å andra sidan aldrig betala heller)

 

Åtminstone att ta emot, har dock inte skickat från det på sistone, men jag har svårt att tro att det inte ska funka om det går att ta emot.

 

--

[Esc]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det Norton 2005 så kan ditt prob kanske åtgärdas genom att slå av scanningen av utgående mail. Norton suger något fruktansvärt med kraft, och kan slöa ner hela processen så att servrarna gör time out om man inte har en modern dator med anständigt mycket RAM.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig betalat ett öre till hotmail och har haft mitt konto sedan 1996 och det går utmärkt att använda i Outlook Express.

Ok, använder det inte Hotmail själv. Jag hade bara för mig att det hade skrivits så om det förut i Eforum. Här hittade jag det:

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=675879

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu verkar det fungerar, troligen hade Glocalnet stängt modemet och uppdatera till 8 Mbit/sek. Några problem finns kvar.. Men det skriver jag en nytt inlägg.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...