Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Några problem


Uraxen

Rekommendera Poster

Vad kan det vara för fel. När vi inte kan logga in Hotmail korgen från 3 datorer som är kopplad till Router?

 

Och när jag sänder ut e-mail så Norton Antivirus scannade inte.

 

Vad kan de vara för fel på?

 

Vi har scannat med Norton Antivirus först och där stod det att det inte hittade någonting.

Men jag lät även scanna i www.pandasoftware.com/activescan och där hittade det 121 virus.

 

Men.. hur ska vi göra för att komma in i Hotmail korgen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Uraxen skrev:

Vad kan det vara för fel. När vi inte kan logga in Hotmail korgen från 3 datorer som är kopplad till Router?

 

Och när jag sänder ut e-mail så Norton Antivirus scannade inte.

 

Hotmail ligger på Microsofts server. Dina mail och mailkonversation lagras på deras server. Alltså kan inte Norton scanna dina mail därifrån.

 

Eller har jag missförstått din fråga?

 

Uraxen skrev:

Vi har scannat med Norton Antivirus först och där stod det att det inte hittade någonting.

Men jag lät även scanna i www.pandasoftware.com/activescan och där hittade det 121 virus.

 

Det måste vara lokalt på dina datorer.

Alla antivirusprogram rår inte på alla virus, men så många trodde jag inte.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

 

- Albert Einstein

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det därför våra Microsoft program är för gammalt och måste uppdateras? För att kunna komma in i Hotmail korgen?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag kom på jag glömde fråga ett problem till är att rörelse i webcam blir ryckvis trots vi har uppdaterad idag till 8 Mbit/sek. Det hjälpte ingenting..

 

Vad kan det vara fel på?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Andersson

Uraxen!

 

Ställ gärna helst bara en fråga per tråd! Det blir väldigt oöverskådligt om samma tråd innehåller flera olika typer av frågor och det blir dessutom svårt att lägga din tråd i rätt forum!

 

Så länge du har frågor som förtsätter på samma ämne och är följdfrågor, så är det bra att du gör precis som nu - fortsätter i samma tråd!

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Uraxen skrev:

Är det därför våra Microsoft program är för gammalt och måste uppdateras? För att kunna komma in i Hotmail korgen?

 

Tror jag inte.

Kollat så det inte är något fel med eran router?

 

Hotmailkontot ska kunna nås överallt.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

 

- Albert Einstein

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...