Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Virusprogram Avast....HJÄLP!!!!!!


Lucifer666

Rekommendera Poster

Jag blir galen!!!!!!

 

Har tankat ner avast och installerat, även regstrerat det på deras sida och har fått licens nyckel till det. Gjort som man ska, lagt in licens nyckeln, uppdaterat programet men LIKFÖRB*NNAT får ja de inte att funka. Jag kan inte gå in i program settings, jag kan inte köra start avast, inte köra on protection avast ect ect. Har scannat hela burken efter virus, men de finns ABSOLUT inga virus alls. trodde att de kanske låg nått virus som stoppade programet från att starta, men hittar inget alls. Finns det nån som kan ge mej några bra förslag på va ja ska göra, BLIR TOKIG....

 

Får bara upp massa error dumpar hela tiden.

 

[bild bifogad 2005-03-22 16:10:43 av Lucifer666]

692766_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om nu inte Avast vill funka på din dator så prova något annat gratis antivirusprogram som AVG.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har testat AVG oxå och de slöade ner min burk nått så inihel*ete. kastade de på studs......men tack ändå :-)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

samma svar som föregående....:-)

 

[inlägget ändrat 2005-03-22 17:27:33 av Lucifer666]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Lucifer666 skrev:

har testat AVG oxå och de slöade ner min burk nått så inihel*ete. kastade de på studs......men tack ändå :-)

 

Har du provat Nod32?

http://www.nod32.se

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

 

- Albert Einstein

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Lucifer666 skrev:

nej de har ja inte testat, hurdant är det?

 

Funkade inte i min dator av någon anledning. Datorn hängde sig i starten, så jag fick plocka bort det igen.

 

Bland andra här på Eforum så drar det väldigt lite systemresurser. Märks inte alls att det är igång i bakgrunden.

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

 

- Albert Einstein

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de låter ju j*vligt bra, mend e va väl bara en testversion man kunde ladda ner, mann är väl tvungen att köpa de efter ett tag om de ska

rulla hela tiden...???

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Lucifer666 skrev:

de låter ju j*vligt bra, mend e va väl bara en testversion man kunde ladda ner, mann är väl tvungen att köpa de efter ett tag om de ska

rulla hela tiden...???

 

Jo, det verkar nästan så att du måste köpa det om du vill ha det hela tiden.

Du kan ju alltid rulla hem en testversion innan du bestämmer dig.

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

 

- Albert Einstein

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo iofs, men de sura är att ja har kastat ut så mycket pengar på anitvirus program nu ja vill inte slösa mer pengar på de....Men tack ändå för förslaget. :-)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...