431965 Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Internet explorer 6 FEL? Vissa websidor blixtrar bara förbi och sedan blir sidan vit och det står KLAR nederst till vänster. Om jag försöker med en annan dator så funkar det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Ändrat i några inställningar för Internet Explorer? Eller gjort något annat med datorn nyligen? Exempel på webbsidor som fungerar resp. inte fungerar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Eklinder Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Tråden flyttad till Webbläsare --- C:\Eforum\Stefan Eklinder> moderator Internet - övrigt| E-post = Elektronisk post. Ex: ett paket med transistorer. Andra sorters post: A-post, B-post, F-post (flaskpost), K-post (kompost), Ö-post (post från Grönland). - [interworst] Yttermera Link to comment Share on other sites More sharing options...
431965 Posted March 22, 2005 Author Share Posted March 22, 2005 Två websidor som inte funkar: klubbsaga.se och alltforsjon.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anjuna Moon Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 www.alltforsjon.se kommer jag in på med IE6. Den andra sidan verkar inte existera överhuvudtaget. Kontrollera adressen Får följande meddelande med Lookup på klubbsaga.se: Valid name, no data record of requested type vad nu det syftar på.... [inlägget ändrat 2005-03-22 13:46:16 av Anjuna Moon] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Om jag lägger alltforsjon.se i Ej tillförlitliga zonen så blir det en tom skärm med klar längst ner till vänster, det tyder på att du har för hårda säkerhetsinställningar för att den sidan ska fungera. Vad står det nere till höger? Internet eller Ej tillförlitliga plaster eller? Eftersom det med all säkerhet är en bra sida så gör så här: Verktyg - Internet-alternativ - Säkerhet - Tillförlitliga platser - Platser Ange *.alltforsjon.se i rutan och tryck på Lägg till, avbocka Begär ... - Ok - Ok Prova igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
431965 Posted March 22, 2005 Author Share Posted March 22, 2005 Adressen är klubbsaga.nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
431965 Posted March 22, 2005 Author Share Posted March 22, 2005 Jag sitter på jobbet och har aktuell dator hemma.Jag kollar inställningar ikväll. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.