nykopia Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Jag blir galen på Dell. De annonserar på baksidan av Mikrodatorn, och det må de väl göra. Men i annonsen står att de rekommenderar WXP pro till sina datorer. Men varför i hela världen levererar de inte det???!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lizardKng Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Till mig skickade de då med XPPro som jag beställt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik6 Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Dell låg på ca 40 plats från toppen enligt köparnas betyg i den numera nedlagda Köpa dator Guiden. Här kan kan du hitta nyare Dell omdömen, Dell ligger på ca 55 plats från toppen som leverantör. http://www.cint.se/Sweden/asp20/Tree.asp?id=3102&Minimum=0&Order=1&RowCount=0 Klicka på Dell Brukar själv handla hos Dustin och Komplett Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaesar Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 Jag brukar själv bygga mina maskiner men har vid ett par tillfällen (för andras räkning) beställt bärbara datorer från Dell. Dessa har levererats snabbt och konfigurerade så som jag beställt. De har även fungerat utan anmärkning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.