Just nu i M3-nätverket
Jump to content

RPGworld.se söker medarbetare

Madoor

Recommended Posts

Halloj,

Jag jobbar just nu på worldofwar.se, men håller också på med ett nytt projekt. Detta projekt består av en ny hemsida som är dedikerad till hela RPG-genren, och alltså inte inriktad på endast ett spel. Projektet har fått namnet www.RPGworld.se. På denna nya sida kommer vi att ge ett brett utbud av nyheter om RPG-spel (i början endast till PC/MAC, inte TV-spel. Detta pga för få medarbetare, vilket vi kanske råder bot på nu) samt skriva artiklar m.m. rörande datorspel. Sidan kommer även ha en speldatabas där besökarna ska kunna leta efter information om olika RPG-spel (MMORPGs inräknat). Givetvis finns där fler saker, men dessa är de största funktionerna. Just nu är vi endast fem personer som arbetare på denna sida, vilket vi anser är lite för lite. Därför söker vi just nu efter fler skribenter som har ett stort intresse för rollspel, samt skrivande. Arbetet är helt ideellt, vilket betyder att man inte får några pengar eller annat för det jobb man gör. Man arbetar alltså för att det är roligt.

Intresserad av projektet? Mer information om hur du söker finns här: http://www.worldofwar.se/information.php?id=92

Jag hoppas att det är OK att jag skrivir detta i det här forumet. Om det inte är det ber jag om ursäkt!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...