Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Bilden blir konkav!!!

ninna

Recommended Posts

När jag går ifrån datorn och den har stått en stund och jag ska logga in igen har bilden ändrat format och buktar inåt på sidorna!!Vad är det som är fel???Skärmen är en hp pavilion m703 ca 1,5 år gammal.Kan den vara trasig redan??

MVH Ninna

Stefan Eklinder

Tråden flyttad till Bildskärmar

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder> moderator WindowsXP|

E-post = Elektronisk post. Ex: ett paket med transistorer. Andra sorters post: A-post, B-post, F-post (flaskpost), K-post (kompost), Ö-post (post från Grönland). - [interworst] Yttermera

Jag har haft en skärm som är likadan och den var trasig. För säkerhets skull kan du prova att via skärmens meny ändra inställningen som styr hur konkav skärmen ska vara, det kan hända att den är på max. Om du puttar till skärmen hoppar den då till normalt läge snabbt och sen tillbaka till det konkava läget?

Hej Andreas!

Jag har kollat på menyn förut och där är allt ok vad jag kan se..det finns ju "factory settings" som man kan klicka på men den ändrar sig ialla fall...

Om jag puttar på skärmen så händer inget,den stannar i det läget...Däremot om man stänger av och sätter på skärmen blir det ok.

Den är väl trasig,jag får väl lämna in den,jag har ju garanti ännu..De sa i affären att jag skulle testa och koppla in skärmen till en annan dator först för att kolla så att det verkligen är skärmen som är trasig,får väl gör det!

Tack ialla fall!!MVH Ninna

:thumbsup:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...