Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Skrivare som skriver ut men inget kommer på pappret


MS1

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag har ett problem med min Epson skrivare, jag köpte en ny bläckpatron från Cheapink, deras 1 kr:as patron på www.msn.se

Men då jag skriver ut kommer inget på pappret, skrivaren är en Epson Stylus Color 300, drivrutinen kommer från driverguide eftersom Epson har ingen egen drivrutin till dens skrivaren.

 

Jag har kört rengöring på skrivaren men det blir ingen skillnad.

 

Har nån nåt bra tips?

 

Mvh

Micke

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tagit bort plasten under patronen?

 

Innan du köpte patronen fungerade det alltså utmärkt?

 

Är du säker på att du köpt rätt patron?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

 

Monterat patronen rätt?

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

E-post = Elektronisk post. Ex: ett paket med transistorer. Andra sorters post: A-post, B-post, F-post (flaskpost), K-post (kompost), Ö-post (post från Grönland). - [interworst] Yttermera

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp det var det första jag gjorde, ja jag beställde den via nätet och den passar och liknar den förra patronen.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Patronbutiken

Prova med detta!

Där patronen parkerar i viloläget, vik ihop lite toa, hushållspapper blöd det med vatten, och lägg i den lilla fyrkantiga gummikoppen, skjuv tillbaka patronen i viloläget, låt stå över natten, tag bort pappret och kör sedan rensa munsatycken.

Kolla även att du dragit bort den lilla skyddstapen på toppen av patronen, funkar det inte ändå. reklamera produkten. funkar det fortfarande inte, blir det till att byta skrivare

 

Lycka till

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...