chippen Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 Jag har laddat ner och brännt ned ett antal dvd filmer. Nu är det så att i två av dom är det inget ljud i själva filmen det är doc ljud i början i själva menyn. Jag har en strato 8882 obs ljudet fungerar om jag spelar upp filmen i min dator men ej på den stationära straton 8882. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 Jag tror att du får bättre hjälp i forumet för CD- och DVD-bränning för just den här frågan, så jag flyttar din fråga dit. Cecilia - Moderator för DVD Link to comment Share on other sites More sharing options...
dkn Posted March 26, 2005 Share Posted March 26, 2005 Mina föräldrar har precis köpt en Strato 8882 Jag tog med en film dit som endast har DTS ljudslinga Jag får precis samma problem, ljud i menyn men inte i filmen. Och i setup finns ingen inställning till DTS. Dessutom inte ett ord om DTS i bruksanvisningen Någon som har löst detta problem eller man får helt enkelt se till att filmen man sätter i har mer än DTS ljudslinga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.