Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Back up Microsoft Outlook?


hmp

Rekommendera Poster

Hej

När jag installerat Outlook vill jag att alla min email jag får ska sparas på min d: partition istället för den vanliga Documents and settings... även mina kontakter ska sparas på d: ...

 

Skulle jag få en datorkrasch och behöver installera om Windows XP och lägger in Outlook på nytt så borde jag väl kunna få tag i mina emails och kontakter igen men hur går man tillväga för detta?

 

 

/hmp

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde det skulle vara lättare med Outlook men så Outlook anpassar sig då till den nya vägen man ställer in?

 

Då kan man ju ha backup på allt i Mina dokument, eller? Det verkar ju himla bra i så fall! :)

 

Jag fattar bara inte hur man gör vid en ominstallation, hur ska man kunna ändra det då?

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...