Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Köpa delar


Gurra(2)

Rekommendera Poster

Tjena.

 

Har tänkt att bygga en nya dator men har ingen aning om vad jag ska köpa för komponenter. Tänkte använda datorn att spela på och haxa i dreamweaver. Har tänkt att lägga ut ca 3000-4000. Är detta ens möjligt? Har hårddisk, skärm, tangentbord, mus, nätverkskort och ljudkort.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

 

Det är inte alls omöjligt.

Kolla in http://www.komplett.se och deras paket. Om du inte har låda så kan du köpa ett paket med en låda också.

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

E-post = Elektronisk post. Ex: ett paket med transistorer. Andra sorters post: A-post, B-post, F-post (flaskpost), K-post (kompost), Ö-post (post från Grönland). - [interworst] Yttermera

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan rekommendera att handla på Komplett.se. Jag beställde moderkort, minne och processor därifrån och fick grejerna på 2 eller 3 dagar. Fick även svar fort från support.

Verkar vara ett bra företag,

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du bör lägga ut 8000 minst för att få en dator som både klarar spel och kontorsarbeten utan problem. Dock kanske du inte kan ha högsta kvaliteten i nya spel, eftersom ett bra grafikkort går på en hel del.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

 

Går ju att uppgradera datorn lite då och då också...

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

E-post = Elektronisk post. Ex: ett paket med transistorer. Andra sorters post: A-post, B-post, F-post (flaskpost), K-post (kompost), Ö-post (post från Grönland). - [interworst] Yttermera

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...