Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vad ska jag välja??


viper71

Rekommendera Poster

PANDA AntiVirus till ett pris av 595kr å då e d d där paketet me dmeil (nånting) å brandvägg osv, detta gäller i 3år innan d behövs uppdateras. Sen har vi ju Panda oxå, Samma paket typ med virusskyddet brandväggen osv till ett pris av typ 800kr. Men Norton gäller ju BARA 1år innan man måste köpa nya uppdateringar... E Norton SÅ MYCKE bättre så att d e värt å lägga dom pengarna xtra...? MVH/viper71

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Panda Antivirus har väl fått bra betyg i tester.

 

Hur bra Pandas brandvägg är har jag ingen uppfattning om. De erbjöd inte den typen av skydd tidigare vad jag kan minnas. De måste väl hänga med i konkurrensen som utgörs av Symantec, McAfee och Trend Micro. De har ju också sådana paket med allt i ett. Har du inte funderat på McAfee då? Deras antivirus anses ju bra.

 

Panda är ett spanskt företag och Symantec (Norton) är väl amerikanskt. Stöd ett europeiskt företag istället och köp Panda (om det står mellan Norton och Panda).

 

Att du får 3 års uppdateringar är ju också ett skäl till att skippa Norton. Dessutom verkar ju många har problem med Norton som gör datorn seg och allmänt krånglande.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Panda är bra enligt många och för det priset, använder själv pc-cillin från trendmicro som även då har brandväggs funktioner, väldigt bra tycker jag själv och uppdateras dagligen.

 

 

#Seppo

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Panda Antivirus 3-års licens är väl ett OEM program,om jag inte

misstar mig ?

 

 

 

 

 

[inlägget ändrat 2005-02-26 00:14:02 av Brynäsarn]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PANDA AntiVirus till ett pris av 595kr

 

Ska du köpa det till ett företag så förstår jag att du vill köpa...

... men att överhuvudtaget betala för antivirus/brandvägg till sin egen privata dator är fullständigt utkastade pengar! Nu menar jag inte att du ska få tag på uppladdade crackade kopior av köpeprogram. Utan snarare välja något av alla dessa gratisprogram som fungerar precis lika bra som köpeprogrammen och har fria uppdateringar för all framtid...

 

 

Bosse med gratis AntiVir och lika gratis Sygate

 

Eforums medlemmar i bild! "http://eforumare.just.nu"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...