Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

win 98se -två istället för 4 partitioner


bio

Rekommendera Poster

win 98se -två istället för 4 partitioner,har fått en gammal dator den funkar bra men jag vill bara ha två partitioner.Hur sätter man "ihop"dom.Mesta av informationen är när man vill göra fler partitioner och inte tvärtom....

Jag är inte ett datageni,så en enkel förklaring eller kanske nån länk där jag kan läsa mig till detta....

 

 

Mvh B

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

 

bio skrev:

win 98se -två istället för 4 partitioner,har fått en gammal dator den funkar bra men jag vill bara ha två partitioner.Hur sätter man "ihop"dom.

 

Köper programmet Partition Magic.

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

E-post = Elektronisk post. Ex: ett paket med transistorer. Andra sorters post: A-post, B-post, F-post (flaskpost), K-post (kompost), Ö-post (post från Grönland). - [interworst] Yttermera

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej,PM verkar jättebra.Jag kollade demoversionen,tyvärr har jag inte råd att köpa programmet just nu.....Men jag kan nog leva med 4 partitioner så länge .Tack för tipset

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

 

För all del!

 

Om du gör backup på det du vill spara så kan du ju partitionera om hårddisken på burken. FDISK är ju gratis och finns på Startdisketten. Ta bort och partitionera upp såsom du vill ha det.

 

Tack för poängen! :-)

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

E-post = Elektronisk post. Ex: ett paket med transistorer. Andra sorters post: A-post, B-post, F-post (flaskpost), K-post (kompost), Ö-post (post från Grönland). - [interworst] Yttermera

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...