myggan Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Är det någon som vet var man kan ladda ner någon tabell för hur stor area det måste vara på kablen i förhållande till säkringen. tack på förhand Link to comment Share on other sites More sharing options...
konjogu® Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Kabeldimensionering är en hel vetenskap! Gäller det hemma eller i bilen eller ...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vanjis Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Det beror säkert på vilken typ av kabel det handlar om. Här är en länk som borde hjälpa, se tabell på sid 2. http://www.dls.se/pdf/Manual_A-amp04_swe.pdf /Vanja Link to comment Share on other sites More sharing options...
myggan Posted February 21, 2005 Author Share Posted February 21, 2005 Tack Vanja för hjälpen, detta löste mitt problem. Nu kan jag koppla in mina förstärkare. Ha en bra da! Myggan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.