Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tv4 i Viasats digitala satellitsändningar.


Gäst

Rekommendera Poster

Läste på Viasat news (via fjärrkontrollen) att det fr. o. m. den 21 april ska gå att se Tv4 via Viasats satellitsändningar. Inget extra behöver man betala heller när man som jag har basutbudet. Vill man ha Tv4+ och Tv4 film så får man ha silver/guldpaketet.

 

Då ska jag säga upp Canaldigital och spara 70 spänn varje månad. Vad jag missar är då Kanal 5 men det kan jag leva med liksom... :)

 

Egentligen vill jag bara ha Svt:s kanaler med en kortlös box och marknätet. Det går ju inte att bara ha Svt via satellit. Marknätet går liksom inte här var jag bor. Det är kompakt med träd åt precis fel håll. Kunde dom inte tänkt på det för 30 år sedan att träd inte ska planteras mot Hörbysändaren? :)

 

 

Bosse

 

Eforums medlemmar i bild! "http://eforumare.just.nu"

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte komma ihåg vem som skrev det men"54 channels and nothing on"Jag har kabeltv men det är iaf mest nyheterna som är intressanta.....

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

54 channels and nothing on

 

Det var väl Bruce Springsteen som gjorde en låt med den titeln tror jag.

 

Och det stämmer att det är bara för mycket media överallt. Tur att man kan välja...

 

 

Bosse

 

Eforums medlemmar i bild! "http://eforumare.just.nu"

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var väl Bruce Springsteen som gjorde en låt med den titeln tror jag

 

Japp, fast den heter 57 Channels (and nothing's on)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag greppade iaf innebörden *ler*Men tonårsdottern gillar allt som är tillräckligt dåligt,men tur är det annars fick jag väl aldrig ha datorn ifred...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men tonårsdottern gillar allt som är tillräckligt dåligt,men tur är det annars fick jag väl aldrig ha datorn ifred...

Hehe, tv:n fungerar fortfarande som den bästa barnvakten, oavsett ålder på barnen, när man vill ha lugn och ro =)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja enligt henne är forum som dessa helt mossiga när man kan vara inne på lunar....*ler*kollade eforumare just nu och hon skulle veta hur mycket grabbar det finns här....annars tycker jag om tonen här,ursäkta om jag "tappat tråden"....*småler*

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ursäkta om jag "tappat tråden"....*

Det är så sent och lugnt att det behövs lite off-topic =)

annars tycker jag om tonen här

Jodå, oftast är det väldigt civiliserat härinne. Vill man "skrika" av sig på något finns alltid forumet "Avreagera Dig" eller "Datorkrig" =) "Öppet Forum" är bra för allt mellan himmel och jord...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja det är så tröttsamt när det inte går att samtala utan att folk kastar skit på varandra....nu ska jag ta mig en kopp kaffe, och se om mina tradera affärer gått i lås...Birgitta

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...