NightWalker Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Jag har ett problem. Jag har flertalet filmer i AVI format som jag vill bränna till DVD-skivor, men jag vill även att min DVD-spelare ska klara av att se filmerna. Nu är frågan, hur ska jag göra för att få mina AVI filer att byta format (VCD/SVCD funkar ju inte för DVD-skivor)? Jag använder mig av Nero version 6.6.0.6 /NightWalker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verisa Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Du får ta och ladda ner tillägget "nero viseion express (2 eller 3)" till nero. Annars är också "TMPGEnc DVD Author" ett program att rekomendera... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NightWalker Posted February 18, 2005 Author Share Posted February 18, 2005 Okej, tack så mycket. Ska testa det redan nu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
honken64 Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Testa annars det här enkla programmet: http://www.dvdsanta.com/ Finns som gratisversion (1min demologga i filmen,stör inte mycket) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.