Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fil upplägning...


roboflop1

Rekommendera Poster

Jag behöver hjälp med något script, jag kan beskriva det fö er kanske ni kan hjälpa mig. Om ni hjälper mig kanske ni kan få en liten slant om det blir . :-)

 

Beskrivning:

 

Man ska kunna loga in med password och login sen ska man kunna lägga upp filer som man anger något liknade.

Namn: Drivrutiner för Compaq Mus med scroll

Filens plats på din dator: C:\compdrivmus.exe

Filens plats på servern: Här ska vara redan färdiga alternativ som /Driv/Compaq/Mus m.m

Upplägarens namn ska komma in efter som han loggar in eller så kan han skriva

Upplägarens Namn: roboflop

Filbeskrivning: Drivrutiner för Compaq mus med scroll som fungerar till blablabla (Man ska kunna skriva in mycket text här).

 

Sen ska där vara knappar "LADDA UPP" och "AVBRYT" detta ska sedan laddas upp på en data bas och filen på platsen dom angav. Detta ska allt sedan stå på en asp sida med tabeller tex

Beskrivnining (När man klickar här ska man se hela filens info alltså allt detaa man skrev in) Datum för upplägning (behöver inte finnas med) Ladda ner (ska där vara en bild text eller något man trycker på för att ladda ner)

 

 

Skulle någon kunna föreslå vem jag kan ta kontakt med eller om ni kan hjälpa mig.

 

//Tack om ni kan hjälpa mig på något sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

peterbladh

Hej!

 

Jo, detta går att fixa med hjälp av en uppladdningskomponent. Sådana kan man bla ladda ner från www.15seconds.com, vissa är gratis andra inte... Det följer också med lite dokumentation om hur man går till väga.

 

Behöver du hjälp så kan du maila mig

peter@bladh.net

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...