Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Firefox Tillägg


Mauritz Lybeck

Rekommendera Poster

Tackar för tipset. Visserligen visar den nya versionen av spoofstick den rätta adressen som buset försöker dölja, men en extension till skadar ju inte :)

 

Och den här syns ju i ett popupfönster också, vilket inte spoofstick gör

:thumbsup:

[inlägget ändrat 2005-02-14 18:51:27 av Pentti H]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

 

Snyggt! :-)

 

Hoppas den dyker upp på FF:s officiella extensionsida, för att då blir det lättare att hämta den när datorn senare installeras om.

 

*Poäng*

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

E-post = Elektronisk post. Ex: ett paket med transistorer. Andra sorters post: A-post, B-post, F-post (flaskpost), K-post (kompost), Ö-post (post från Grönland). - [interworst] Yttermera

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas den dyker upp på FF:s officiella extensionsida, för att då blir det lättare att hämta den när datorn senare installeras om.

 

Annars kan du högerklicka och ta ner *.xpi-filen till din hårddisk och sen är det bara och dra den till ett firefox-fönster så installeras den. Så teoretiskt sett kan du ju spara tillägget för framtida installationer.

Det finns ju en uppdateringsfunktion i firefox så att den laddar ner den senaste versionen.

Fast jag vet ju inte om den hämtar uppdateringen från officiella extensionsidan eller från den som har gjort tillägget. Så av den anledningen har du ju rätt :)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Pentti H skrev:

Annars kan du högerklicka och ta ner *.xpi-filen till din hårddisk och sen är det bara och dra den till ett firefox-fönster så installeras den. Så teoretiskt sett kan du ju spara tillägget för framtida installationer.

 

Tackar för tipset!

Ska prova att göra så...

 

*Poäng*

 

EDIT:

 

Hm, jag har suttit och högerklickat nu på Install-länken och på hemsidan, men inte får jag bara ned filen till hårddisken där. :-(

 

Något jag missat?

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

E-post = Elektronisk post. Ex: ett paket med transistorer. Andra sorters post: A-post, B-post, F-post (flaskpost), K-post (kompost), Ö-post (post från Grönland). - [interworst] Yttermera

 

[inlägget ändrat 2005-02-14 20:59:10 av Stefan Eklinder]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, jag har suttit och högerklickat nu på Install-länken och på hemsidan, men inte får jag bara ned filen till hårddisken där. :-(

 

Menar du att du inte kan välja "spara länken som" eller "Save link as" på min engelska version? Det var så jag tog ner den i alla fall. Och sen laddades den ner till min mapp dit alla mina nerladdningar går. Märkligt...men jag mailar den till dig om du inte lyckas ta ner den.

filen heter då: IDND_1.0.xpi

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amos Bronson Alcott
Hm, jag har suttit och högerklickat nu på Install-länken och på hemsidan, men inte får jag bara ned filen till hårddisken där

 

Använder inte firefoxen, men om jag i IE högerklickar på install-länken och tar "egenskaper" och sedan kopierar url-adressen så blir den så här......

 

http://www.extensionsmirror.nl/extfirefox/IDND_1.0.xpi

 

Lägger jag in den adressen i IE adressfält och trycker enter så blir det en direktlänk till filen som bara kan laddas hem.

Det räcker nog om du klickar på ovanstående länk (åtminstone i IE)

 

ha de

Amos

 

Ps. får nog ladda hem den här firefoxen som alla pratar om och se vad det kan vara.

 

 

 

 

 

[inlägget ändrat 2005-02-15 03:53:02 av Amos Bronson Alcott]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, jag har suttit och högerklickat nu på Install-länken och på hemsidan, men inte får jag bara ned filen till hårddisken där. :-(
Testa med: http://eforum.kicks-ass.net/IDND_1.0.zip'>http://eforum.kicks-ass.net/IDND_1.0.zip

 

/Cluster

------------------------------------------------------

"Den som försummar att dricka ur erfarenhetens källa

kommer troligen att dö av törst i okunnighetens öken."

------> http://eforum.kicks-ass.net <------

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...