Kotr_Baz Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Hejsan! Har just börjat med PHP "ny börjare". Fick tips av en vänn att köra sk. Mambo. Har intallerat den på mitt konto, den funkar till o från, de har krånliga menyer "tycker jag". Nu undrar finns det någon program som liknar Frontpage/Dreamweavwe som man kan köra PHP filer i samt designa/redigra på eget hand utan massa krångel i koderna!? Har nämligen provat i Dreamweaver, men det vart inte vidare! Tacksam för svar! [inlägget ändrat 2005-02-12 23:57:55 av Kot_Baz] Link to comment Share on other sites More sharing options...
L_A_S_S_E Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 ta en titt på php-designer http://www.mpsoftware.dk/phpdesigner.php kostar: gratis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kotr_Baz Posted February 12, 2005 Author Share Posted February 12, 2005 tack för svaret L_A_S_S_E provade med php-designer, den ser lovande ut! MEN jag får inte den i GRAFISK form... som du ser på bilden! Har jag missat nån steg/installering? [bild bifogad 2005-02-13 00:44:27 av Kot_Baz] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.