Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

iPod Shuffle?


Ored

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag har en iPod Shuffle och har nu 2st frågor om denna som jag hoppas att någon kan besvara på?

 

1. När jag stoppar in iPoden i en annan dator än min egen så startar iTunes med automatik och sedan kommer det upp en ruta i stil med att min iPod är länkad med ett annat Bibliotek. Sedan undrar den om jag vill länka spelaren till datorns bibliotek och att om jag gör detta så kommer allt på min iPod att raderas. Om jag väljer nej så kommer inte min spelare upp i iTunes. Nu undrar jag därför hur jag gör för att få upp min iPod i iTunes på en annan dator än min och samtidigt slippa radera allt?

 

2. Kan man på något sätt se sina MP3 filer som man laddat till sin iPod med hjälp av något annat program än iTunes? Jag vill tex kunna se alla MP3or som jag ser övriga datafiler jag kopierat till iPoden alltså som en jag gör när jag använder den som en hårddisk.

 

/Ored

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också en iPod shuffle, och jag kan se MP3-filerna i utforskaren.. fast jag tror de ligger i en dold mapp, så du måste välja att visa dolda mappar och filer in inställningarna för utforskaren

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...