Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Sortera per kategori med SE P910

mcarpvik

Recommended Posts

Jag använder Outlook och synka med min P910. Tidigare har jag haft både Palm och iPAQ, och synkat kontakter och uppgifter per kategori. Men jag lyckas inte få till det i 910:an.

Finns det någon lösning?

Finns det andra kalenderprogram, tilläggsprogram som gör att man kan sortera per kategori, eller sortera på ngt annat bra sätt som är kompatibelt med Outlook!?

/ Markus

mcarpvik skrev:

Jag använder Outlook och synka med min P910. Tidigare har jag haft både Palm och iPAQ, och synkat kontakter och uppgifter per kategori. Men jag lyckas inte få till det i 910:an.

Finns det andra kalenderprogram, tilläggsprogram som gör att man kan sortera per kategori, eller sortera på ngt annat bra sätt som är kompatibelt med Outlook!?

Intressant fråga, men var markerar du kategori Arbete och Privat? Gör du det i Outlook kan du efter synk med P910i välja i telefonen att visa Arbete, Privat eller Ej sort.

[bild bifogad 2005-02-13 19:45:46 av Maratonmannen]

678430_thumb.jpg

Man kan skapa kategorier i Outlook, som man sen kan sortera kontakter, uppgifter, etc. efter. Man väljer alltså tex att en kontakt ska ligga under "arbete", rutan för det finns längst ner till höger på kontaktkortet.

Kategorier, eller ngt liknande finns även i P910:an, och man kan skapa egna. MEN dom har inget med dom man skapar i Outlook att göra, jag hade förväntat mig att mina kategorier som jag skapat i Outlook skulle följa med över till telefonen, så att man kunde sorter kontakterna i telefonen också, men så funkar det inte vad jag kan se.

Problemet blir ju att man har en massa kontakter att gå igenom varje gång man ska ringa upp en kontakt...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...