C1rCA@KGA Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 Hej, jag skulle behöva veta vad jag har för minnen i min burk, jag ska nämligen uppgradera. //Joel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anjuna Moon Posted February 6, 2005 Share Posted February 6, 2005 Ladda ner Everest HE så får du all info om din hårdvara http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en Link to comment Share on other sites More sharing options...
C1rCA@KGA Posted February 9, 2005 Author Share Posted February 9, 2005 Tack för hjälpen, programmet visar att ajg har rdram. Jag vet att sånna minnen är hutlöst dyra att köpa, kan jag tillexempel sätta i ett ddrminne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avicii Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 C1rCA@KGA skrev: Jag vet att sånna minnen är hutlöst dyra att köpa, kan jag till exempel sätta i ett ddrminne? Nej det går inte, utan det är RDRAM som gäller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
C1rCA@KGA Posted February 10, 2005 Author Share Posted February 10, 2005 Tack, men problemet är löst, jag köper en ny dator istället Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.