Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Multipla inlägg - fel vid skrivning av inlägg


TicoRoman

Rekommendera Poster

Hej Erik,

 

det är något fel på Eforum när det gäller att spara nya inlägg. Ofta får användaren upp ett felmeddelande där det ungefär står att det blev fel. Inlägget har dock egentligen sparats. Detta resulterar i att samma inlägg/tråd postas X antal gånger.

 

Det hände även mig igår då jag försökte ca tio gånger och hela tiden fick upp felmeddelandet. I själva verket hade jag sparat tio inlägg. :) Som tur var kunde jag radera dessa då de låg i "mitt" forum.

 

_________

TicoRoman - Anfall är bästa försvar

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp.

 

Händer detta i alla forum eller bara vissa. Kan säga att i Excel är det mycket frekvent med just bara en notis; Fel vid skapande av inlägg

 

Har väl raderat cirka 20-talet multipler där sedan omdöpningen från Officeprogram till Excel. Kanske har något med omdaningen att göra?

 

Edit: För här, i Buggrapporten, kan man skapa inlägg utan problem.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

[inlägget ändrat 2005-02-05 18:08:00 av Monshi]

[bild bifogad 2005-02-05 18:11:49 av Monshi]

675073_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill BuMpA upp det tråd så att ERIK ser denna.

 

Får meddelande Fel vid skapande av inlägg vi varje skapande av inlägg i VBA och Excel. Det återspeglas att även andra har detta problem i antalalet dubletter jag har fått radera de senaste dagaran.

 

Något är fel.

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något är fel.

 

Minst sagt. Kan man inte stänga rummen Excel och VBA tills vidare, det bara öser in dubbel, trippel och kvadrupelinlägg idag.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag raderar så fort någon anmäler....

 

eller jag ser felet.

 

ÄSch - slänger iväg ett brev till Erik

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har gjort en snabbfix nu. Är det någon som fortfarande får felet?

 

Det ser ut att fungera.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fungerar.

 

Tack

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...