Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Snälla Erik Junesjö


bmhson

Rekommendera Poster

Skulle du vilja snygga till den här tråden.

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=674152#674491

 

Det blev något fel, så mitt inlägg kom med inte mindre än tre gånger, kl 15.54, 15.55 och 15.59.

 

Tack för hjälp med det här. Tråden är rörig och lång nog utan det här.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett tips. Tryck på knappen "Anmäl" i tråden och lämna en notering i rutan som kommer upp så kan moderatorn (Monshi i det här fallet) för det forumet fixa det.

 

/OZn

_______________________________________________________

Microchips - De små potatisflingorna du äter allra sist i chipspåsen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommer upp så kan moderatorn (Monshi i det här fallet)

I det här fallet har Monshi skrivit att han städat, trots det finns tre identiska inlägg kvar (gissningsvis för att det var kommentarer skrivna på dem). Gissar att det var det bmhson ville åtgärda.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipset. Jag trodde att Anmäl var ungefär "anmäl missbruk" eller sånt.

 

I och för sig var det en bugg från början för jag fick medelandet Fel i inlägget eller nåt sånt. Det var därför som jag provade igen.

 

Vi skrev visst samtidigt, fhe. Ja, det var just det jag ville. Nu har jag skrivit och anmält mina inlägg också..

[inlägget ändrat 2005-02-04 22:07:42 av bmhson]

[inlägget ändrat 2005-02-04 22:08:19 av bmhson]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde att Anmäl var ungefär "anmäl missbruk" eller sånt.

Jo det är väl knappens huvudsakliga funktion men i vilket fall som helst så får moderatorn din notering så han/hon vet vad anmälan handlar om.

 

I det här fallet har Monshi skrivit att han städat, trots det finns tre identiska inlägg kvar (gissningsvis för att det var kommentarer skrivna på dem). Gissar att det var det bmhson ville åtgärda.

Moderatorn kan ta bort inläggen även om det finns svar på dem men varför de inte är borttagna kan säkert Monshi svara på ;)

 

/OZn

_______________________________________________________

Microchips - De små potatisflingorna du äter allra sist i chipspåsen

[inlägget ändrat 2005-02-04 22:31:18 av OZn]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu, för andra gången, städart tråden. Det fanns tydligen två uppsättningar lika inlägg fårn två olika skribenter. Såg vid en första anblick enbart enbart ena uppsätningen dubletter.

 

Ordnat nu. Och som sagts, anmäl gärna inlägg som på något sätt bör ändras. Regelbrott eller länk som inte fungerar eller dubletter eller ... ja allt som er fel ut så kan jag som moderator fixa till dem.

 

En diskussion om just anmäl finns nu i Diskutera Eforum:

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=674798

 

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...