Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

cdonts med chilisoft


Lainen

Rekommendera Poster

Hej!

 

Har gjort ett nyhetsbrev med cdonts. Mitt webbhotell använder sig av Chilisoft. Nyhetsbrevet fungerar fint förutom att jag får ett extra = i slutet.

Kan inte hitta något fel i scriptet hur jag än letar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Kan inte hitta något fel i scriptet hur jag än letar.
Inte jag heller ;)

 

/Cluster

------------------------------------------------------

"Den som försummar att dricka ur erfarenhetens källa

kommer troligen att dö av törst i okunnighetens öken."

------> http://eforum.kicks-ass.net <------

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon
Inte jag heller

Hehe, fast allvarligt, börjar det inte bli lite väl frekvent på eforum med denna typ av inlägg som inte ger en det minsta att arbeta med? Jag börjar faktiskt ignorera dessa mer och mer, man blir trött på att hälften av ens skrivna inlägg måste dra ur frågeställaren vad som är fel, efterfråga kod osv.

 

"Min dator är konstig, vad är fel?"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är problemet? Då behöver ni väl inte bry er överhuvudtaget. Eller ni kanske ville ta en chans och visa er egen duktighet genom att trycka ner andra.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det handlar (om du läser Anjunas inlägg) inte om att trycka ner andra. Det är helt omöjligt att, utifrån det som du skrivit, veta vad som blir fel med din kod.

Om du hade tagit dig tid att skicka med exempel på den kod som du vill ha hjälp med så hade det varit bra mycket enklare för oss andra.

 

 

/Cluster

------------------------------------------------------

"Den som försummar att dricka ur erfarenhetens källa

kommer troligen att dö av törst i okunnighetens öken."

------> http://eforum.kicks-ass.net <------

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det kan jag ju hålla med om att jag skulle ha gjort i eftertankens kranka blekhet. Men den kritiken som du kommer med finns det olika sätt att uttrycka och jag upplevde att både du och Anjuna mer gjorde er lustiga på min bekostnad. Du hade ett annat sätt attrycka dig på nu andra gången som var mer rimligt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det är klart att det finns olika sätt att lägga fram det på... Anedningen till min ironiska/sarkastiska ton beror nog, som Anjuna skriver, på att det tyvärr är/börjar bli rätt vanligt att inläggsskrivare ställer frågor som är omöjliga att besvara. Inte för att det inte går att svara utan för att frågan ger för lite information.

 

Nåväl, bra att ditt problem löste sig! :thumbsup:

 

/Cluster

------------------------------------------------------

"Den som försummar att dricka ur erfarenhetens källa

kommer troligen att dö av törst i okunnighetens öken."

------> http://eforum.kicks-ass.net <------

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...