ekka Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Hej. Vi är två studenter vid Örebro Universitet som skriver en c-uppsats där vi ska presentera riktlinjer för hur en e-handelsplats skall utformas för att förmedla tillit till konsumenter. För att möjliggöra detta så är det av vikt för oss att söka faktorer som ligger till grund för att en e-handelsplats uppfattas som tillförlitlig. Genom litteraturstudier har vi lokaliserat ett antal faktorer som enligt forskare ligger till grund för tillit i e-handelssammanhang. Med denna enkät har vi för avsikt att stämma av med konsumenter om dessa faktorer fungerar som tillitshöjande. Nu efterfrågar vi eran hjälp att svara på denna enkät. Enkäten består av 36 frågor och tar ungefär 5 minuter att genomföra. Alla svar hanteras konfidentiellt och inga identifierande personuppgifter samlas in. Vi passar redan nu på att tacka för er medverkan. Enkäten finns på http://www.morlin.se/survey /Erik Morlin och Alexander Prim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vanjis Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Då var det klart. Oj, vad lite poäng jag har Link to comment Share on other sites More sharing options...
samoht Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Instämmer med föregående . ---/samoht Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekka Posted February 1, 2005 Author Share Posted February 1, 2005 oj vad jag funderade på vad ni menade med lite poäng, men nu förstår ja Tack för hjälpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lizardKng Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Klar Bra frågor tycker jag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekka Posted February 1, 2005 Author Share Posted February 1, 2005 Det var roligt att höra och tack för hjälpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan K Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Klart! Som gammal Örebrostudent måste man väl ställa upp =) ~ Stefan ~ "Ingen kan hjälpa alla men alla kan hjälpa någon." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inger Maryissa Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Också klar Tycker också det var bra frågor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakinger Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Klart. Hoppas kommentarerna var till hjälp. Jag handlar mycket på nätet så jag har lite åsikter Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekka Posted February 1, 2005 Author Share Posted February 1, 2005 Härligt. Tack för hjälpen alla. :thumbsup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus_J Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Kul med en undersökning som inte tar längre tid än utlovat /Marcus Link to comment Share on other sites More sharing options...
TicoRoman Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Bra frågor. Lycka till med uppsatsen. _________ TicoRoman - Anfall är bästa försvar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted February 2, 2005 Share Posted February 2, 2005 Jag har också svarat. Det gick ju fortare än tiden ni sa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonasw Posted February 2, 2005 Share Posted February 2, 2005 Lämnade också ett svar. Intressanta frågor. Lycka till! /jonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekka Posted February 3, 2005 Author Share Posted February 3, 2005 :thumbsup::thumbsup: Fem tummar upp. Tack alla för hjälpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.