Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

500 inlägg...


lizardKng

Rekommendera Poster

...på 1 månad (plus 2 timmar).

 

Är det ett tecken på att man saknar liv utanför Eforum eller bara att Eforum är ett inspirerande sätt att "prata" och dela med sig?

 

/glad Eforumare

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahhh, ja vad vet jag.

 

Det känns bara så kul att kunna hjälpa till med det jag själv lärt mig den hårda vägen, hur konstigt det än låter.

 

Det finns så många äckliga försäljare och andra sorters "klåpare" så jag hoppas att jag kan göra nån skillnad. Jag har hammnat i fällor och tycker att andra ska inte behöva göra det. Att få "vanligt folk" att göra mer "intelligenta" köp och inte gå på allt tomt säljsnack.

 

Kan jag få en enda person att göra ett "intellilgent köp" istället för ett "försäljarköp", ja då blir jag glad :)

 

Och, måste jag tillägga, får jag dessutom poäng för saken så blir jag desto gladare.

 

Se där, lite själviskhet ändå :-)

 

[inlägget ändrat 2005-02-01 02:49:24 av lizardKng]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe...jorå nog lever jag men ibland så kommer det stunder då man funderar på varför man gör det man gör och varför man inte gör någonting annat än det man gör (menar inte bara eforum) :)

 

Men annars är det ju kul, som du säger, att kunna hjälpa någon med dom erfarenheter man skaffat sig genom många, många timmars tragglande med datorn.

 

[inlägget ändrat 2005-02-01 11:23:05 av Pentti H]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men ibland så kommer det stunder då man funderar på varför man gör det man gör och varför man inte gör någonting annat än det man gör

 

Vet precis vad du menar. År ut och år in sitter man och jobbar med samma sak, tiden går bara fortare och fortare, åren kortare och kortare och egentligen har man sitt intresse på ett helt annat håll (i mitt fall är det att fortsätta resa en massa). Därför är det skönt att kunna skriva av sig på eforum mellan kodraderna, för att få tankarna på annat.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...