Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Min dator lägger av när jag skall bränna ner filmen på skivan


drax

Rekommendera Poster

Jag få snart spader på detta!!! Jag har en relativt ny dator med brännarprogrammet Nero Vision Express samt Pinnacle studio 8. Hur jag än gör vill min dator inte. När jag har satt ihop en film som jag hämtat in från min DV-kamera, lagt på menyer osv. stänger dator av sig når det nästa är färdigbrännt. Nästan samma sak händer när jag skall göra ett bildspel på ca 500 MB. Jag får då upp ett felmeddelande som säger att minnet inte räcker till??? Jag har 2,66 Mhz P4 processor, 1 gb internminne. ett ATI 9600 PRO atlantis grafikkort och 280 GB hårddisk med 150 GB ledigt utrymme. Detta tycker jag borde räcke med råge.

 

Jag har mixtrat med det virituella minnet med olika inställningar utan att lyckas. När jag kollar på aktivitetshanteraren ser jag att vartefter jag lägger på övertoningar ökar antalet megabyte i växlingsfilen. Som mest var jag uppe i 1,8 GB och då storknade datorn efter en liten stund.

 

Är det någo inställning som jag har gjort fel på eller vad skall jag göra för att få det att fungera?

 

Hoppas att det är någon som kan förbarma sig över mitt problem.

 

Tjing

Peter

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...