Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bästa datorbutik? (var "hjälp med datorköp")


junglelanders

Rekommendera Poster

junglelanders

Nu återstår val med rätt butik. Har helöa tiden varit inne på Komplett.se och deras LCD Dreamer paket. Deras kundtjänst har varit snabb, och stått upp med ett dussin tjatiga email från mig. Men deras konfigureringsmöjligheter är löjligt dåliga. Nu är grafikkortet slut, nytt väntas tidigast i början av Mars. Och gud vet vad som kan vara slut då. Dessutom har de problem med frakten, då de vägrar skicka med annat än posten (har problem med det).

 

Så, vad finns det för andra bra butiker? Datorbutiken har vara långsamma med kundtjänsten, JME Data gav mig idiotsvar. Dessutom är Datorbutiken med på Svarta Listan.

 

Vad har ni för erfarenheter med bra datorbutiker, som inte är för dyra?

 

Linda

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte ny dator från JME-data för någon vecka sedan bara. Datorn kom på bara 4 dagar. Det är inte så dåligt. Dessutom är de billigare är komplett och datorbutiken oftast.

Jag köpte ett grafikkort från www.itparadiset.se i somras. De var mkt billiga men hade litet sortiment.

Annars rekomenderar jag www.pricerunner.se för att kolla var de bästa priserna finns. Där finns även omdömmen om butikerna och produkterna.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...