Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Jonas_Heden

Vem vill ha gratispoäng?

Rekommendera Poster

Jag tänkte dela ut lite "gratispoäng" till de som går med på att gå in på sidan här nedan och trycka "Ja" på frågan om forumet borde ha moderatorer:

http://www.votations.com/asp/pollview.asp?pollid=138963

Folk där förstör bara forumet och folk har på något sätt fuskat så att "Nej" sidan leder helt plötsligt. De hade bara 1 röst förut. Vill ni hjälpa till så får ni poäng!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du fick en röst där, men jag har en fråga. Om nu forumet som du säger har såna problem är det väl bara att ta det exekutiva beslutet att helt odemokratiskt tillsätta en moderator. Om ungarna ändå bara förstör får de väl skylla sig själva.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

De flesta vill ha moderator. Fram till idag på morgonen ledde Ja sidan med 15 röster eller nåt. Nu är det någon som ändrat Mac-adress på sin dator massa gånger och sedan röstat och röstat. Jag vet inte hur han gjorde riktigt men fuska, det gjorde han i alla fall.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Som Anjuna är inne på så är det bara att införa en moderator på forumet och helst nu då du ser att dom "fuskar" bara för att slippa folk som förstör.

#Seppo

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kanske bättre att låta klassföreståndarna ta upp rösterna i klassrummen och lämna in till ansvarig person. Då går det ju inte att fuska iallafall.

(Såg förresten att Makan Amini var skribent i forumet, är det måhända "våran" Makan Amini?)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hmm, man kan säga att jag är anställd på uppdrag av bl.a. Makan Amini i alla fall...:)

Anjuna Moon är en lite för skärpt kille...

[inlägget ändrat 2005-01-22 13:06:02 av Jonas_Heden]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om du vill jävlas lite och göra det jobbigare för de som sitter och massröstar, bygg upp en liten databas med ekvationer. Innan man får rösta måste man lösa en slumpad ekvation. Då sätter de sig nog och gör något annat meningslöst istället. :)

Nå, hoppas ni får bukt med det iallafall.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja-sidan ligger under lite så du får en röst av mig också! :)

~ Stefan ~

"Ingen kan hjälpa alla men alla kan hjälpa någon."

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Hur många poäng får man dela ut per dag förresten?

fem (5) poäng per dygn.

32 ja

/T

[inlägget ändrat 2005-01-22 14:02:40 av Monshi]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du fick en JA-röst av mig...

...men är inte det här också fusk? Främmande människor som aldrig använt ditt forum och förmodligen aldrig kommer göra det, uppmanas att rösta juh... :)

_________

TicoRoman - Anfall är bästa försvar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jo, nu kommer nog valet att ogiltighetsförklaras. Men det är i alla fall bättre än att Nej-sidan vinner med fusk. Det som händer nu är att det blir omröstning i skolans aula istället verkar det som...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...