pudas666 Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Jag funderar om det finns några inställningar i explorer så att man t.ex. kan spara bilder i rätt format.. Hmm lät kanske konstigt det där, men när jag högerklickar på en bild och spara bild, då sparas bilden som namnlös.bmp ... Det kan ju knappast vara bildens "rätta" namn eftersom det blir så med alla bilder. Dessutom kan jag inte kolla källkod på hemsidor. Finns det nån inställning att pilla på så det börjar funka då? /Martin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olle Nyrén Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Ett tips är att tömma Internetcachen under Tools -> Internet Options -> General -> Temporary Internet files -> Delete Files... mvh Olle Link to comment Share on other sites More sharing options...
pudas666 Posted January 20, 2005 Author Share Posted January 20, 2005 Hej Olle! Tack för tipset! Nu fungerar det alldeles utmärkt! /Martin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.