Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Diskutera tidningar!!


daniel234

Rekommendera Poster

Hej! För Er som vill diskutera andra tidningar än idgtidningar kan jag rekomendera sidan Magazino.se där de har ett forum som handlar om Sveriges tidningar.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...jag rekomendera sidan Magazino.se där de har ett forum...

menar du inte: "där jag/vi har ett forum..." ;)

 

/Cluster

----------------------------------------------------

"Den som försummar att dricka ur erfarenhetens källa

kommer troligen att dö av törst i okunnighetens öken."

-----> http://unic.serveftp.com/eforum <-----

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

menar du inte: "där jag/vi har ett forum

Förmodligen, för jag har inte sett något i reglerna som säger att man inte får diskutera t.ex SvD eller Tidningen Mobil här.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom det är fler än jag som driver end sajten så skrev jag så men det kanske var fel....tyvärr kan jag itne redigera inlägget nu...men som saagt det är vi som driver forumet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fhe skrev:

Förmodligen, för jag har inte sett något i reglerna som säger att man inte får diskutera t.ex SvD eller Tidningen Mobil här.

Klart man får diskutera andra tidningar här, Aftonbladets olika "kanon artiklar" brukar vara en favorit! ;)

 

daniel234 skrev:

Eftersom det är fler än jag som driver end sajten så skrev jag så men det kanske var fel...
Fel vet jag inte, och det är nog inte min plats att avgöra vad som är fel. Min komentar var mest en reflektion över hur tipset var fomulerat. Om man driver en sajt och vill informera om den (och inte bryter mot Eforums regler om reklam) så tycker jag att det är lämpligt att det framgår av inlägget. Extra viktigt när det inte är helt ideellt (syftar på att sajten ifråga har reklambanners). Nu så står det iof tydligt i användarprofilen men ändå.

 

Förövrigt tycker jag att sajten (och därigenom tipset) verkar bra. :thumbsup:

 

/Cluster

----------------------------------------------------

"Den som försummar att dricka ur erfarenhetens källa

kommer troligen att dö av törst i okunnighetens öken."

-----> http://unic.serveftp.com/eforum <-----

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...