Jmn.nu Posted May 20, 2000 Share Posted May 20, 2000 Hej! IIS fungerade under en kort tid alldeles utmärkt.. men så la det av, som jag minns utan att jag gjorde något som skulle påverka. Nu när jag försöker nå localhosten så får jag "internt serverfel - 500" ... Vad kan vara fel? Jag kör win2000 pro. sv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benni Svensson Posted May 21, 2000 Share Posted May 21, 2000 Låter som om du åker på en ominstallation. Jag kör win200 utan några som helst problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Wikström Posted May 21, 2000 Share Posted May 21, 2000 Prova med att plocka bort IIS och installera in det på nytt! >> Jonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jmn.nu Posted May 24, 2000 Author Share Posted May 24, 2000 Jag har allt testat att installera om IIS.. riktigt illa.. nästa steg blir väl hela windows. Du har inget annat tips? någon ny version att ladda ner? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.