Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Windows xp = tråkigt !!

Niss3

Recommended Posts

Hej !

Jag har många gånger försökt få lite färg på xp så det ser häftigt o sånt ut, jag har provat att använda program som styleXp och sånt, vilket inte alltid funkat så jätte bra.

Nu undrar jag om någon vet ett bra liknande program som jag kan använda till mitt windows xp så jag typ kan få startmenyn till spikiga kristaller som inte håller sig instängt inom startmeny fältet, utan spretar ut lite över skrivbortet.

Vore inte det häftigt om det fanns ? Jag bryr mig inte om det är grafikkrävande, har precis köpt ny dator !

/MVH simon

Några spikiga kristaller vet jag inte men...

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=653848#653982

/Cluster

----------------------------------------------------

"Den som försummar att dricka ur erfarenhetens källa

kommer troligen att dö av törst i okunnighetens öken."

-----> http://unic.serveftp.com/eforum <-----

okej, Sphere Xp var riktigt grymt, ,men man kan ju inte använda grejern i spheren , man måste ju dra ut dem :/

Och windows blinds var liksom alldeles för "programmigt".

Asules eller vad det hette fick jag inte att fungera :P

Jösses...

Inger Maryissa
virtuosen skrev:

Ladda ner nåt virus kanske?

;)

Ja, det var ju ett alternativ

Det blir säkert inte långtråkigt efteråt

Hälsningar

Maryissa

:):)

[inlägget ändrat 2004-12-24 15:29:52 av Maryissa]

Nej ett sätt så att man kan byta skal till windows. Tror du jag tipsar om att du ska installera virus på datorn? Kanske på 1:a april men inte på julen, då ska man vara snäll :)

Nu var det inte igår jag försökte, men när jag skulle hotta upp min XP-yta en gång, så visade det sig att det nya skinnet bara funkade på engelska XP.

Kanske är det bättre nu?

Litestep var värdelöst ! Visst , det var häftigt, men det förstörde ju allt, allting blev liksom onödigt - och man fick inte ha det som man ville ha det :(

Sen när jag försökte installera ett nytt theme bugga hela litestep och jag var tvungen att starta om flera gånger innan jag insåg att det bara var att försöka klura sig ur det. Och jag lyckades avinstallera det i felsäkert läge. Så :thumbsdown: för litestep :P

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...