Lostdoc Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 Några av mina program startar inte, de ska starta när windows startar, de går inte heller att starta sen. Inte kan jag få upp (ctrl alt del vad det nu heter) och datorn går inte att stänga av på vanligft sätt. vad har hänt och hur lagar jag det? program som inte startar: Norton AntiVirus Norton Personal Firewall /Lostdoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kemono Posted December 23, 2004 Share Posted December 23, 2004 Har du nyligen installerat SP2? vet att norton kan krångla då. Gå på kör- skriv- msconfig kolla under autostart vad som ska starta upp när du startar upp windows. Varför du inte får upp aktivitetets hanteraren vet jag inte, men man kan öppna den på flera sätt, högerklicka på - den här datorn och leta dig fram(minns inte exakt hur man gjorde) kemono Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kemono Posted December 23, 2004 Share Posted December 23, 2004 aktivitetshanteraren - (inte enhetshanterararen) högerklicka i startlisten och välj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.