President Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 jag har problem med min dator, när jag startar upp datorn drar den igång som vanligt, men sedan blir skärmen svart och det händer inget mer. datorn är igång och då får jag trycka på vila knappen ett flertral gånger för att den skall starta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NWM Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 Lite mer information skulle inte skada. Hur långt kommer du i ”booten”? Är det när den skall ladda det grafiska gränssnittet som den hänger sig eller är det tidigare? Kan du starta i felsäkert läge? Om du berättar mer så blir det lättare att hjälpa dig. -nisse Link to comment Share on other sites More sharing options...
President Posted December 8, 2004 Author Share Posted December 8, 2004 det fungerar bra tills jag kommer till xp loggan och de blå "prickarn" som visar att det laddas in där blir skärmen svart och det händer inget mer, då får jag trycka på reset knappen, då startar datorn om och så får jag hålla på tills jag kan logga in på min sida. Link to comment Share on other sites More sharing options...
President Posted December 10, 2004 Author Share Posted December 10, 2004 Jag kan starta i felsäkert läge den blir svart när xp loggan och de blå prickarna laddar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.