Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

geforce fx I samma skärm?


Pleffen

Rekommendera Poster

Jag använder Geforce FX som bildkort men när jag lägger till en extra bildskärm lägger sig dens skriv bord på sidan av mitt(åt höger) så när jag ska visa något på tv'n måste jag helt enkelt flytta över det till det andra skrivbordet. Har dock bestämt mig för att man inte ska behöva flytta över allt utom att man ska kunna köra med samma, men har inte hittat någon lösning, så jag undrar om någon har nåt tips på hur jag ska lösa det?

 

/Patrick - proffset@ploxit.com

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att de e film du vill visa på teven?

Enklast att göra är nog att ladda hem programmet tvtool från hmmm...

www.tvtool.de

 

tror det är den url:n annars sök..

 

Så slipper du säta dig in i inställningar och sån skit..

 

mvh Calle

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

billigast och i princip lika enkelt som TV-tool är att läsa igenom min guide över TV-ut med GeForce.

http://w1.876.telia.com/~u87618716/geforce_TV_guide.htm

 

Normal metod för att visa något på TVn är att klona skrivbordet. Vill man se film på TVn är det bara att aktivera Helskärmsvideon i drivrutinen.

Vill du utöka skrivbordet och ständigt ha det utökat är mitt tips att du ställer upp det likt jag gjort:

http://w1.876.telia.com/~u87618716/images/desktop.jpg

 

Behöver du mer tips än vad min guide ger? Fråga på!

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förj-a gassig den guiden du !! den drar du allt in en del poäng på..

Du har inga tips angående mitt inlägg igår om bränd tv-ut krets?

 

trevlig helg alla!

 

 

 

[inlägget ändrat 2004-11-26 16:26:34 av Lord Charles]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förj-a gassig den guiden du !!

Förstår inte riktigt vad du säger, men jag tackar. Jo, det har någ blivit en del poäng för inlägg där jag, eller andra, har länkat till den guiden. Inga i denna tråd dock.

 

Men har inte jag, eller någon annan, givit dig en länk till guiden förr? Känns konstigt om det är första gången du ser den.

 

Tips om din eventuellt brända TV-ut - nä tyvärr, inget att komma med. Då hade jag skrivit det i din tråd.

Fast - jag tror att det i en gammal tråd konstaterade att garantin fortfarande gällde även om du moddat kortet. Dock var det ett krav att orginal fläkt och fläns satt på kortet när det reklamerades.

Har du orsakat felet gäller egentligen inte någon garanti...

 

Lycka till!

 

Edit:

Nu finns här visst en poäng. Jag tackar. Hoppas guiden hjälpte dig!

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

 

[inlägget ändrat 2004-11-26 19:00:15 av Monshi]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

gassig - aldrig tidigare i skriftspråk och troligen inte så ofta i talspråk, om någonsin.

 

nej, inte ett ord i min vokabulär.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...