Jessica.L Posted November 22, 2004 Share Posted November 22, 2004 När jag startar datorn kommer text upp: Windows-registret eller SYSTEM.INI refererar till den här enhetsfilen, men den finns inte längre. så kommer följande filer upp: vnetsup.vxd vredir.vxd dfs.vxd trycker man förbi dessa kommer windows upp, men 1 liten ruta till: Det går ine ladda DLL: msnp32.dll Det går inte hitta filen. Vissa eller alla funktioner är inte tillgängliga Microsoft Network. _____________________________ Jag har kollat nätverkskortet jag installerade förut, men det verkar inte fel på det. Har ominstallerat och grejjat med det. Vart hittar man dessa filer som inte verkar finnas längre..Vad göra? //Jessan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Eklinder Posted November 26, 2004 Share Posted November 26, 2004 De flesta filerna har med ditt nätverkskort att göra på ett eller annat sätt. Möjligheten finns att du hittar filerna på Win98-cd:n och kan kopiera tillbaka dem i Systemmappen. --- C:\Eforum\Stefan Eklinder>| Vem är General Failure och varför läser han min hårddisk? - Steven Wright Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jessica.L Posted November 30, 2004 Author Share Posted November 30, 2004 Nu hittar jag inte filerna på Win98 -skivorna.. Vad gör man då?/Jessica Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seppo Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 Du kan köra sfc /scannow från start-kör och samtidigt ha win 98 skivan ilagd i cdrom enheten. Denna hittar filer som fattas eller är korrupta och installerar dom från skivan igen. #Seppo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.