VIM Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 Hej, Jag har, trots att jag bytt alla lösenord (4 konton) ocdh dubbelkollat att alla konton är rätt inställda problem med att Outlook Express nästan hela tiden kräver lösenord - trots att "spara lösenord" är markerad. Eftersom jag får ett femtiotal e-mail per dag och besvarar de flesta blir man nästan tokig på alla lösenordskrav. Har också korrigerat enligt den rättelse som finns i Knowledge Base. SNÄLLA HJÄLP MIG!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Eklinder Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 Spara lösenord brukar alltid strula. I alla fall har gjort det för mig när jag använt det och Outlook Express. Räcker det inte att du bara loggar in en gång och sedan lägger ned Outlook i aktivitetslisten och låter det vara där så länge du jobbar vid datorn. Då slipper du sitta och logga in varje gång du ska kolla mailen. Sen ser du kuvertet nere vid klockan när mail anlänt. --- C:\Eforum\Stefan Eklinder>| Vem är General Failure och varför läser han min hårddisk? - Steven Wright Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmhson Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 Lite ljud kan du också lägga på funktionen "Ny epost". Det gör du via Kontrollpanelen/ljud och ljudenheter o s v. Skapa ett ljudschema med ljud för ny epost, så plingar det till. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnifyer Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Jag har samma problem! Vad är det för hotfix du har tagit från Knowledge Base? Kanse det löser mitt problem, annars sitter vi i samma båt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avicii Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Lösenord för Outlook Express bevaras inte i Windows 2000 eller XP: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;sv;264672 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.