Kits Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 Är den nån som kan beskriva hur man avinstallerar sp2? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erki Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 Läs på http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/winxppro/deploy/spdeploy.mspx#EBAA för en fullständig instruktion annars ska du hitta den i Kontrollpanelen > Lägg till/Ta bort program. [EDIT] Det blev fel windowsversion i länken i första försöket. [inlägget ändrat 2004-11-19 18:03:25 av Erki] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kits Posted November 19, 2004 Author Share Posted November 19, 2004 Den finns inte under Lägg till/ta bort. hur gör man då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anjuna Moon Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 Testa det här då: Gå in på Start> Run och skriv in appwiz.cpl Klicka för Show Updates och leta upp XP SP2 och välj Uninstall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kits Posted November 19, 2004 Author Share Posted November 19, 2004 Jag är ledsen men den finns inte med. Kan vara att jag laddade in en xp-pro skiva med sp2 redan installerat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kits Posted November 19, 2004 Author Share Posted November 19, 2004 Sen har jag ett annat problem... jag får inte upp public list på dc-PlusPlus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avicii Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 Kan vara att jag laddade in en xp-pro skiva med sp2 redan installerat. Då kan du inte avinstallera SP2. Du kan bara ta bort SP2 om du lagt till det på en befintlig XP-installation. Vill du inte ha SP2, installera ett XP utan SP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.