paranoid Posted November 18, 2004 Share Posted November 18, 2004 jah behöver nått av dessa program och jah undrar vilket som är bäst och vart jah kan ladda ner dom!!! 1.cubase 2.sonar 3.voyetra midi orchestra är nått av dom gratis???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dune Posted November 18, 2004 Share Posted November 18, 2004 jah behöver nått av dessa program och jah undrar vilket som är bäst och vart jah kan ladda ner dom!!! Google är underskattat? 1.cubase www.steinberg.net 2.sonar www.cakewalk.com 3.voyetra midi orchestra www.voyetrea.com är nått av dom gratis????Nopes. Voyetra har varit shareware har jag för mig men jag kan ha väldigt fel .dune. ---------------------------------------------- - "I find this a nice feature but it is not according to the documentation. Or is it a BUG?" - "Let´s call it an accidental feature. :-)" Link to comment Share on other sites More sharing options...
paranoid Posted November 18, 2004 Author Share Posted November 18, 2004 Jah hade en full version av midi orchestra förr som jah hade ladda ner gratis men jah kommer inte ihåg adressen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bosse-i-skogen Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 1.cubase 2.sonar 3.voyetra midi orchestra är nått av dom gratis???? "Björnen har delning" har grannen sagt, men jag vet inte riktigt säkert... Bosse Eforums medlemmar i bild! "http://eforumare.just.nu" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.