bchg Posted November 17, 2004 Share Posted November 17, 2004 Hej! Har två datorer med OP win98 och med nätverkskort. Kan man med nätverkskabel sam köra de på något enkelt sätt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laso Posted November 17, 2004 Share Posted November 17, 2004 Bygga nätverk kanske? // Gästen Sopa alltid rent framför egen dörr Link to comment Share on other sites More sharing options...
bchg Posted November 17, 2004 Author Share Posted November 17, 2004 Ja, eller något liknande. Går det att bygga nätverk med W98? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted November 18, 2004 Share Posted November 18, 2004 Ja det går. Man kan koppla ihop dem med en korsad nätverkskabel och sedan konfigurera dem på rätt sätt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bchg Posted November 18, 2004 Author Share Posted November 18, 2004 Precis vad jag tänkte. Men hur konfigurerar jag? Tacksam för all hjälp. MVH: Christer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 Ledsen, men det kan jag inte svara på, hade inget nätverk när jag hade Windows98. Vi får hoppas det finns någon annan som vet hur man konfigurerar nätverk i Windows 98. Under tiden kan du ju söka här i Eforum, frågor om konfigurering av nätverk är ganska vanliga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.