President Posted November 17, 2004 Share Posted November 17, 2004 hur gör jag för att radera allt från hårddisken och instalerar xp igen [inlägget ändrat 2004-11-17 12:21:18 av President] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted November 17, 2004 Share Posted November 17, 2004 Vad är det du inte förstår i Marantonmannens svar? Fråga om det i din förra tråd i stället för att skapa en ny tråd med samma fråga. //eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=637082 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kemono Posted November 18, 2004 Share Posted November 18, 2004 Till cecilia, jag tycker att i detta forum har vi en hövlig, artig ton och respekterar att vissa av oss kan mer och andra mindrr kemono Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted November 18, 2004 Share Posted November 18, 2004 Jag beklagar om du tyckte jag hade en ohövlig ton, det var inte meningen. Men om du startar nya trådar med samma fråga så får du ju samma svar en gång till bara, det leder ingenstans. Förstår man inte ett svar så får man ju fråga vad svararen menar om man ska få reda på något mer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.