iranian_stallion Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 nero instruktionen på "0x00615a12" refererade till minnet på "0x01215798". det gick inte att utföra en minnesåtgärd. följande fel returnerades: the memory could not be "read" vad ska jag göra då !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mentor Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 Du kanske har varit inne på regedit lekt. Om avinstallerar och installerar om det så borde det hjälpa. //Mentor Den högsta formen av intelligens är sunt förnuft Link to comment Share on other sites More sharing options...
iranian_stallion Posted November 9, 2004 Author Share Posted November 9, 2004 faktikst inte jag har inte gjort nått sist jag brände en dvd va igår kväll det funka fint nu har jag ominstallerat och uppgraderat nero. men ändå kommer samma sak up fast nu står de.. nero instruktionen på "0x0067dd64" refererade till minnet på "0x014f38c0". det gick inte att utföra en minnesåtgärd. följande fel returnerades: the memory could not be "read" vad mer kan jag göra ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 Du kan ju alltid kolla om minnet är trasigt med ett minnestestprogram: http://www.memtest86.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mentor Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 När du avinstallerar Använd Nero Clean Tool för att rensa alla spår, sen installera igen. //Mentor Den högsta formen av intelligens är sunt förnuft Link to comment Share on other sites More sharing options...
iranian_stallion Posted November 9, 2004 Author Share Posted November 9, 2004 var kan jag hitta nero clean tool ?? finns det ingen annan sätt att fixa problemet Link to comment Share on other sites More sharing options...
iranian_stallion Posted November 9, 2004 Author Share Posted November 9, 2004 ok jag har använt nero clen tool nu och håller på att installera om det samt uppgradera. vad kan de va som hade hänt att det blev så ? ? ? vi få hoppas de funkar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iranian_stallion Posted November 9, 2004 Author Share Posted November 9, 2004 Nopp tyvärr de funka inte...!!!!!!!!!!!!!!!!!! vad mer kan jag göra ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
iranian_stallion Posted November 9, 2004 Author Share Posted November 9, 2004 jag testade att försöka med svcd och det gick de ser ut som de bara bränna dvd video som inte går när du ska dra filmen till mappen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.