Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Lösenordet till ditt widows-konto är inte identiskt...


Magnus_corona

Rekommendera Poster

Magnus_corona

Varje gång jag startar Lotus Notes 6.51 så säger den så säger den så här: "Lösenordet till ditt widows-konto är inte identiskt med Notes-lösenordet. Om du vill synkroniseralösenorden så Arkiv-säkerhet-användarsäkerhet".

Men det finns inga ändringsbara fält eller något annat där. Hur faderuttan får jag bort detta meddelande? Jag vill INTE synkronisera!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

zoltan hemlock

Snott från hjälpen:

 

To disable synchronization

1. Choose File - Security - User Security.

2. Click Security Basics.

3. Uncheck "Login to Notes using your operating system login" under "Your Login and Password Settings." You do not have to change your password. Once you disable the synchronization, you have to enter your password when you login to Notes, rather than being able to open Notes without entering a password.

 

To enable synchronization again, check "Login to Notes using your operating system login," and make sure that your operating system and Notes passwords are the same.

Note If Notes imposes a password history requirement (choose File - Security - User Security (Macintosh OS X users: Notes - Security - User Security), click Security Basics, then click the "Change Password" button for information on your password history), then you may have to choose a new Notes password. Notes changes your operating system password to match.

 

To completely remove the single logon feature you must uninstall Notes. When you reinstall Notes, do not install the "Client Single Logon Feature."

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...