Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

någon som vet vad man kan få


jdsoies

Rekommendera Poster

någon som vet vad man kan få tag på craket till the sim 2 och att man inte behöver cd till sim 2

för jag hitta det inte. hoppas att ni kan hjälpa mig

från lars

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ujuj!

 

Har du inte läst reglerna?

 

8. Det är inte heller tillåtet att distribuera upphovsrättsskyddat material som du ej äger rätten till, samt efterlysa sådant material. Det innefattar även utrustning för att bryta mot lagar eller villkor. Massutskick (så kallad spamming) är inte heller tillåten från eller till något av våra forum eller e-posttjänster

 

De finns under Så fungerar Eforum

 

/Mats

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du inte läst reglerna?

 

Menar du mig, eller jdsoies?

 

Du har svarat på mitt inlägg, men jag förmodar att du avser frågeställaren. Fast på min länk får man förstås tag i serienummer till spelet. Tillsammans med CD, bok, låda och allting annat. :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehehe!

Så det kan bli, du har uppfattat saken rätt och jag log när jag läste ditt svar...

Ska vara noggrannare med att svara på rätt inlägg i framtiden.

 

/Mats

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe.

Undrar hur man tänker när man ställer såna frågor på eforum.

Finns ju faktiskt en hel del andra forum där det är helt ok att ställa dylika frågor.

 

För övrigt så var väl Sims 2 ett spel som visade sig i det närmaste omöjligt att knäcka. Om det beror på sämre kunskaper i dagens releasegrupper eller inte kan man ju undra.

 

Du har två alternativ:

Lär dig programmera och bli jäkligt duktig på det så kanske du lyckas göra en egen crack eller också kan du köpa spelet.

 

 

[inlägget ändrat 2004-11-08 13:01:56 av SYS64738]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hohoho.

 

Att få tag på det cracket är inte så svårt. Det finns en rad sidor som har det.

Till att börja med kan du ju prova http://www.piiiiiiiiiiiiiiiiip.com ;)

 

om inte den funkar kan du ju pröva http://www.piiiiiiiiiiiiiiiiip.nl;)

 

Ett tredje tips är att leka med olika torrentprogram.

 

Näst bäst av alla tips du kan få är att hiva upp visakortet och BETALA för spelet. Vi speltillverkare sliter ont för att få fram bra spel. Ofta ligger månader ibland år bakom en bra produkt. Då vill man självklart få den såld. Men nä då. Folk ska ha det gratis istället.

 

Det allra bästa tipset jag kan ge dig är att strunta i att spela Sims 2.

Det är nämligen riktigt tråkigt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Vi speltillverkare sliter ont för att få fram bra spel. Ofta ligger månader ibland år bakom en bra produkt. Då vill man självklart få den såld. Men nä då. Folk ska ha det gratis istället.

 

fo sho, fo shoo

 

(slang för for sure, for sure... men försök uttala det på det sättet när du läser det tack!! :) )

 

Klart som fan jag laddar ner skiten... dessutom så tror jag inte att din lön kommer att påverkas hur mkt spelet än säljer... det är kompentensen du får betalt för... och den antar jag inte påverkas av hur mkt spelet än säljer... du får bara mer tråkigt jobb för att producera en uppföljare...

 

Tjänar spelbolagen mer pengar på det, så kommer de inte skicka ut de till dig... du kommer fortfarande ha samma lön... sorry... om du inte råkar vara en speltillverkare som har väldigt mkt aktier....

 

Hur som helst...ladda ner skiten... hur mkt som helst... det finns mer spel än folk orkar spela eller hinner spela....

 

 

Ps... Som speltillverkare vill du väl att ditt spel ska nå ut till så många som möjligt? Att så många som möjligt spelar det och uppskattar det? Så att du sedan kan säga för de som talar om det, att det där har JAG.. JAG... JAAAAG varit me och gjort!???? fattar du eller??? JAAAAAAAAG!!! Och de ba : Waaaaaaaa, BOYAKASHA..... RESPECT ! (tänk dig att du jobbat me Gudfadern 1,2... och läs det igen... hehe )

 

E inte det lite häftigare??

 

 

Kram kram

[inlägget ändrat 2004-11-19 23:22:38 av Mariaaaa]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...