Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Nya Palm Tungsten 5

Kantor

Recommended Posts

Jag har hela tiden jobbat med Ipaq men har tyvärr upplevt synkningsproblem mellan stationär dator och Ipaqen. Min Ipaq fyller idag ca 4 år och är förmodligen uttjänt.

Jag har läst tidigare en del om Palms handdatorer men har förstått att synkroniseringsproblem har förekommit mellan Microsoft Outlook och Palms almanackor för några år sedan, men detta har tydligen blivit mycket bättre. Innan jag beställde min Tungsten 5 som inte har kommit till Sverige ännu så var jag på väg att beställa en ny Ipaq eftersom det innehåller Pocket PC 2003 som operativ som i sin tur är en minikopia av windows operativsystem.

Ni som har Palms handdatorer är ni nöjda med dessa? Jag har tyvärr inte kunnat läsa någon test av Palm Tungsten 5 ännu men har förstått att det skall vara en pålitlig maskin eftersom den baseras på Tungsten 3:an som har fått lovord så den kan spricka utav glädje. Jag är inte tveksam till min beställning av Tungsten 5.

Finns det någon test om Tungsten där man kan läsa.

• 8 months later...
Stefan Eklinder

Tråden flyttad till Handdatorer

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder> moderator DrData|

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

- Albert Einstein

-->Passerade 10.000 inlägg den 1 maj 2005 kl: 16.48<--

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...