Orby Posted October 12, 2004 Share Posted October 12, 2004 Någon som vet hur man ska göra för att få en film att se gammal ut i Premiere Pro? // Göran Link to comment Share on other sites More sharing options...
p.a.s Posted October 12, 2004 Share Posted October 12, 2004 Nu har jag inte möjlighet att öppna premiere men om du går in på effektpanelen och letar efter Color correction eller liknande, där kan man trixa lite för att få en "äldre" look. sen finns en effekt som heter grain också, den kanske kan hjälpa till. /p-a Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orby Posted October 12, 2004 Author Share Posted October 12, 2004 Kanon, ska testa, ang Grain, finns det en effect i PP som heter så? // Göran Link to comment Share on other sites More sharing options...
p.a.s Posted October 12, 2004 Share Posted October 12, 2004 Mitt misstag, jag sitter med avid framför mig så jag blandade ihop dom lite. men jag hittade en mapp i effekt paletten som heter Noise & Grain, där hittade jag en del smått och gott som du kan trixa med /p-a Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.